Dag 1 - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Lynn Boumans - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Lynn Boumans - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Lynn Boumans

Blijf op de hoogte en volg Lynn

07 April 2017 | Portugal, Albufeira

Vandaag vertrok ik samen met Daniëlle naar Portugal. We vlogen van Amsterdam naar Faro. De vlucht verliep goed en we kwamen rond half 10 aan in Portugal. Daar stond onze stagebegeleider ons op te wachten en die bracht ons naar ons appartement. Onderweg vertelde hij heel wat over Portugal. Hij liet ons het luxe appartement zien en toen gingen we een rondje door Albufeira rijden. Hij bracht ons naar het kantoor en legde onze stageactiviteit uit waar we maandag mee moeten beginnen. Hij liet ons ook zijn bar zien. Rond twee uur waren we weer terug in het appartement en hebben we even op het balkon in de zon gelegen. s' Avonds zijn we naar de supermarkt en de mc donalds gelopen en gingen we niet te laat slapen omdat we erg moe waren van de vroege reis.